Description
MATA UWOLNIJ KRECIKA to interaktywna mata z zaskakującym efektem, która rozwija zdolności motoryczne i reakcje na bodźce.Kategoria wiekowa: 2 – 5 latMata Uwolnij Krecika to elektroniczna mata o tematyce farmy z 3 trybami gry. Zabawka zawiera 8 interaktywnych obszarów, które stymulują zdolności motoryczne i reakcje na bodźce podczas zabawy.W zestawie oprócz maty znajdują się figurka zabawnego krecika oraz zabawkowy młotek.Podczas zabawy zapewniony jest efekt zaskoczenia dzięki wyskakującemu z norki krecikowi – dziecko uwolni go wtedy, gdy prawidłowo wykona zadanie.Na macie znajduje się 8 interaktywnych obszarów, na których przedstawione są: krowa, dzwonek, traktor, strach na wróble, młyn, staw z kaczkami, wiatrak, kury. Dziecko może zidentyfikować je poprzez połączenie obszaru z określonym dźwiękiem i kolorem światła.Dziecko może aktywować interaktywne obszary, uderzając w nie za pomocą dołączonego młotka lub ręką czy stopą. Dzięki temu rozwijane są umiejętności motoryczne oraz reakcji na bodźce.Zabawka ma 3 tryby zabawy:Baw się dowolnie – dziecko ma za zadanie rozpoznać każdy obszar oraz związany z nim dźwięk i kolor; może swobodnie skakać po macie lub uderzać młotkiem, aby je odkrywać; po trafieniu w losową liczbę obszarów krecik zostanie uwolniony.Światła i dźwięki – zabawka aktywuje dźwięk i światło, które są powiązane z danym elementem, np. dźwięk traktora i żółte światło dla obszaru z traktorem; dziecko musi zidentyfikować właściwe pole i nacisnąć ikonę młotka. Po wciśnięciu wszystkich wskazanych elementów krecik zostanie uwolniony.Odliczanie – najbardziej wymagający tryb zabawy; podobnie jak w drugim trybie dziecko ma za zadanie nacisnąć wymagany obszar zgodnie z odtwarzanym dźwiękiem i światłem, ale tym razem czas na aktywację obszarów jest ograniczony. Mata ma średnicę 68 cm.
8 interaktywnych obszarów, które dziecko może naciskać młotkiem, ręką lub stopą. Po wciśnięciu wszystkich wskazanych elementów krecik zostanie uwolniony!
Zabawka aktywuje dźwięk i światło, które są powiązane z danym obszarem.
Zabawa z efektem zaskoczenia – wraz z rozpoczęciem nowej gry, za każdym razem zabawka wymaga aktywowania innej liczby obszarów.
Pozostałe zabawki edukacyjne
xxxxx
yyyyy